نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، يک تکنولوژي براي مديريت کليه ارتباط هاي يک شرکت، تعاملات و معاملات بين شرکت و مشتري. هدف ساده است: ارتباط هاي کسب و کارت را بهبود ببخش. يک سيستم CRM به شرکت ها جهت ارتباط با مشتري، پروسه هاي ساده و افزايش سودآوري کمک مي کند.  وقتي مردم راجع به نرم افزار CRM صحبت مي کنند، منظورشان سيستم CRM است، يک ابزار براي کمک به مديريت ارتباطات، مديريت فروش، توليد و



يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري به کسب و کارها کمک مي کند تا بر مشتريان بالقوه و فروش موفق ، مشتريان، خدمات پس از فروش، همکاران و تامين کنندگان در چرخه ي ارتباطي تمرکز کنند و کمک مي کند تا با استفاده از روابط درست مشتريان جديدي بيابيد.


نرم افزار CRM براي چه کساني است؟


سيستم مديريت ارتباط با مشتري براي همه است، فروشندگان، خدمات مشتريان، توسعه دهندگان کسب و کار، افرادي که تازه کار، بازاريابان و هر فرد ديگري که در ارتباط با کسب و کار است، اين نرم افزار بهترين راه براي مديريت تعاملات و داد و ستدهاي خارجي و دستيابي به ارتباط موفق است. ابزارهاي CRM به شما اين امکان را مي دهد که مشتريان را ذخيره کنيد و در آينده با آنها تماس بگيريد، فرصت هاي فروش را شناسايي کنيد، خدمات پس از فروش را بررسي کنيد و کمپين هاي بازاريابي را مديريت کنيد، و تمامي اين کنترل ها در يک مکان قرار دارند، با استفاده از نرم افزار مي توانيد تمامي اطلاعات يک مشتري، تعاملات صورت گرفته، فروش هاي موفق به آن مشتري را ذخيره کنيد و درصورتي که در آينده کسي به آن اطلاعات نياز داشت تنها با يک جستجوي ساده آنها را در اختيار داشته باشيد.


با ديد دسترسي آسان به داده ها، همکاري و افزايش بهره وري آسان تر مي شود. هر شخص در شرکت مي تواند با مشتريان ارتباط برقرار کند، مي تواند تعاملات قبلي مشتري با شرکت را مشاهده کند، خريدهاي قبلي مشتري را بررسي کند و . نرم افزار CRM مي تواند به شرکتها در همه ابعاد کمک کند تا کسب و کار خود را رشد دهند بخصوص شرکت هاي کوچک که تمايل به پايين آوردن هزينه ها را دارند، با استفاده از اين نرم افزار هزينه ها را کاهش دهند زيرا تيم ها اغلب بايد راهي براي انجام کار با کمترين هزينه پيدا کنند.
چرا CRM براي کسب و کار شما اهميت دارد؟


کارشناسان پيش بيني مي کنند که تا سال 2021 بزرگترين بازار رقابت براي کسب و کارهاي سازماني نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري يا همان CRM است. اگر کسب و کار شما چشم اندازي براي آينده داشته باشد، نياز به يک استراتژي براي فروش تان ضروري است. هدف کسب و کارتان، ميزان سودآوري و . را مشخص کنيد. اما به روز رساني اطلاعات قابل اعتماد که کسب و کار شما را به پيشرفت برساند شايد پيچيده به نظر بيايد. چگونه جريان هاي اطلاعاتي که از فروش، خدمات پس از فروش و بازاريابي و نظارت بر شبکه هاي اجتماعي و اطلاعاتي که به کسب و کار ما منتقل مي کنند را مديريت کنيم؟!


يک سيستم CRM مي تواند يک نماي کلي از مشتريان ارائه دهد. مي توانيد همه اطلاعات مشتريان را در يک مکان داشته باشيد، يک داشبورد ساده و قابل تنظيم که مي تواند سوابق مشتريان، سفارشات، تماس ها، يادآورها و. را در اختيار شما قرار دهد.


حتي مي توانيد فعاليت هاي مربوط به شبکه هاي اجتماعي خود را دراختيار داشته باشيد، برخي فعاليت ها و رويدادهاي شرکت تان را با مشتريان به اشتراک بگذاريد، در مورد رقباي کسب و کارتان اطلاعات کسب کنيد و همچنين بازاريابان مي توانند از طريق نرم افزار CRM داده هاي شبکه هاي اجتماعي را آناليز کنند و با استفاده از آن و باتوجه به چشم اندازهاي شرکت، پيش بيني بهتري از خط فروش شرکت داشته باشند و کمپين هاي بازاريابي خود را دقيق تر برگزار کنند.


با استفاده از نرم افزار CRM مي توانيد هر جريان فروشي را به صورت واضح و دقيق هدايت کنيد، بزرگترين جريان هاي فروش شرکت ها مي توانند از ميان دستاوردهاي CRM برنامه ريزي و هدايت شوند، نرم افزار CRM به عنوان ابزاري براي فروش و بازاريابي به شما کمک خواهد کرد.


اگر چه سيستم هاي CRM به طور سنتي به عنوان ابزاري براي فروش و بازاريابي مورد استفاده قرار مي گيرند، تيم خدمات پس از فروش نيز مي توانند از مزاياي آن استفاده کنند. ممکن است مشتريان مشکلات خود را از طريق شبکه توئيتر، ايميل يا تلفن با پشتيباني شما در ميان بگذارند و اين مشکل به راحتي از طريق سيستم CRM در اختيار همه تيم ها قرار مي گيرد و به راحتي با همه تيم هاي فروش، بازاريابي و خدمات پس از فروش به اشتراک گذاشته شود.


راه اندازي کسب و کار بدون نرم افزار CRM هدر دادن سرمايه است. مديريت بيشتر به معناي زمان کمتر براي ديگر امور است. يک تيم فروش فعال مي تواند يک سيل داده را توليد کند، کارشناسان فروش اطلاعات ارزشمندي در اختيار شما قرار مي دهند، که اغلب اين نوشته ها به صورت دست نوشته يا نوشته هاي داخل لپ تاپ يا موبايل است، پس با تغيير کارشناس فروش ممکن است اطلاعات شما نيز از دست برود، پس نياز به يک سيستم براي جمع آوري اين اطلاعات ضروريست.


وقتي اطلاعات به صورت دستي نوشته مي شوند، ممکن است جزئيات از دست بروند، جلسات مورد بررسي قرار نگيرند و اولويت بندي مشتريان مي توانند به درستي انجام نشود و براساس حدسيات انجام شود و اگر يک فروشنده کليدي شرکت را ترک کند، اطلاعات زيادي را از دست بدهيم، اما با وجود سيستم CRM اين مشکلات را نخواهيم داشت.


مشتريان مي توانند در طيف وسيعي از سيستم عامل هاي مختلف از جمله تلفن، ايميل يا شبکه هاي اجتماعي با شما تماس بگيرند، سوالات خود را مطرح کنند، و يک سفارش ثبت کنند. بدون يک پلتفرم مشترک براي تعاملات مشتري، ارتباطات مي تواند در سيلي از اطلاعات از دست برود و منجر به نيتي مشتري گردد.


حتي اگر شما اين اطلاعات را با موفقيت جمع آوري کنيد، تبديل به يک چالش اساسي براي شما خواهد شد که با استخري از اطلاعات روبرو خواهيد شد. گزارش ها به سختي ايجاد مي شوند، زمان ارزشمند فروش را از بين مي بريد. مديران ممکن است نتوانند چشم انداز شرکت را با تيم شان هماهنگ کنند، بدين معنا که نمي توانند زمان مناسب جهت پشتيباني را ارائه دهند و تمامي اين مسائل با کمبود نظارت بر تمامي مراحل بازاريابي، فروش و پشتيباني همراه خواهد شد.


سيستم CRM چيست؟


راه حل مديريت ارتباط با مشتري به شما کمک مي کند تا مشتريان جديد بيابيد، کسب و کار خودتان را برآورد و سازماندهي کنيد و چشم اندازهاي شرکت تان را پياده سازي کنيد، روابط سريعتر و قوي تري با مشتريان برقرار کنيد. سيستم هاي سي آر ام با جمع آوري اطلاعات وب سايت، ايميل، تلفن ، داده هاي شبکه هاي اجتماعي و . شروع به کار مي کند. ممکن است اطلاعات ديگري به صورت خودکار به نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري شما اضافه گردد، اطلاعاتي نظير اخبار اخير کسب و کار، اطلاعات شخصي مشتريان نظير خصوصيات فردي براي ارتباط با مشتري و . نيز به صورت اتوماتيک به سيستم CRM شما اضافه گردد.


پلتفرم CRM نيز مي تواند به ساير برنامه هاي کسب و کار متصل شود و به شما در توسعه روابط با مشتري کمک کند. امروزه راه حل هاي ارائه شده توسط اين نرم افزار به صورت باز ارائه مي شود. با استفاده از ابزارهايي مي توانيد براي مثال امضاي اسناد حسابداري، تصويب صورتجلسات و نظر سنجي ها را نيز با استفاده از اين نرم افزار انجام دهيد.


اکثر CRM ها توسط برنامه هاي شخص ثالث ارتقا مي يابند، با نرم افزارهايي نظير حسابداري، سيستم سانترال و . ادغام مي شوند، تا با جمع آوري درست اطلاعات روابط با مشتري را توسعه يابند.


نسل جديدي از CRM ها که براساس هوش مصنوعي طراحي شده اند که وظايف اداري و مسيرهاي انجام وظايف را به صورت خودکار انجام مي دهند که اين روش در زمان صرفه جويي خواهد کرد. بينش هاي توليد شده توسط اين سيستم به شما کمک مي کند تا مشتريان خود را درک کنيد حتي احساسات و عملکرد آنها را پيش بيني کنيد و بتوانيد چشم انداز کسب و کارتان را براساس عملکرد آنها برنامه ريزي کنيد.

يک تعريف ساده از نرم افزار CRM

راهنماي راه اندازي براي انتخاب بهترين نرم افزار فروش

مي ,crm ,يک ,نرم ,کسب ,اطلاعات ,کسب و ,نرم افزار ,ارتباط با ,و کار ,افزار crm ,افزار مديريت ارتباط

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


الکامپ نینجوتسو(نینجا) ، دوجو آرامش(کان وا) 83922965 طراحی لوگو حرفه ای فروشگاه محصولات گروه آموزشی درس تربیت بدنی دوره دوم متوسطه استان مرکزی ba135 دانلود رایگان جزوه وبلاگ نمایندگی شهر کرد هک و امنیت